14 Mart 2012 Çarşamba

Butik pasta eğitim atölyesi!

Kurabiye atölyesine katıldıktan sonra kesinlikle pasta yapımını da öğrenmeliyim demiştim. İşlerimin yoğunluğundan ancak fırsat bulabildim. Aradan geçen zaman içinde bir çok yer araştırdım ve Şeker Pasta' yı buldum. Ataşehir' de abla kardeş tarafından işletilen harika bir butik pastane... Çok keyifli bir 6 saat geçirdim.
Pandispanyanın yapımından, kremanın yapılışına, üzerinin şeker hamuruyla kaplanması ve fırfır ve kurdela yapılışlarını öğrendim. Fotoğraflarıyla aşamalarını paylaşıyorum :)
Sevgiler,

Betül








2 yorum:

  1. Ellerine saglik Betul .. Yaptiklarin cok guzel ustune daha da guzel seyler katacagini dusunuyorum .. Bu yolda basarilar dilerim ..
    Sevgiler ,

    Meral Ipek

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Meral' ciğim. Daha fazla ne yapabilirim yeni ne yapabilirim diye düşünerek geçiyor günlerim :) Çok sağol :)

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil